onsdag 31 augusti 2011

Imorgon ska de VÄCK!

Ringde Capio idag och tänkte att jag bara skulle tala om att jag släntrar förbi och kikar in till distriktssköterskan o får hjälp med att peta bort agraff-skitet imorgon!

Men hujeda mig, så himla enkelt var det inte! Jag tänkte vigga skjuts med Katarina som ändå skulle ner där klockan ett!
Men lilla distriktssköterskan hade INGEN tid på eftermiddagen. Ska vara där 10.40!
Jag talade om att jag är rädd att det ska göra ont... Men som vanligt sa sjukvården NÄDÅ!
Usch! Jag tog bort två av plåstren innan idag föär att kolla hur det såg ut!
Iiih... som om de kört med en jäkla häftapparat över min vita fina buk!

Kolla här



 Jaja! Troligen överlever jag!

Imorgon ska det först kollas lägenhet halv 12, sen blir det att visa vår fina lägenhet klockan 4! 



Ja, ikväll startade jag projekt "måla ljus"! En kompis behövde födelsedagspresent till sin kille... och han köpte en tavla av mig i vintras... Nu kom vi fram till att ett par stora blockljus kunde målas så de matchar hans rumsfärger och därmed tavlan han har-...
Kan meddela att ljusen blev SKIT!
Det tunna lagret svart stearin gick sönder... och förgerna blev inte så som jag ville! Skit helt enkelt!!! 



Så hon får skaffa en rejäl rosett och knyta kring sig själv, så blir han säkert glad! Hihi!

Nu ska jag minsann sova lite!

Ses imorrn!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer gå bra. Synd inte jag hade en agrafttagare hemma,
Då kunde jag tagit dem sis
LOVE U

Pia Paradis sa...

Jaaa! Tänk om syrran! DET hade jag gillat!

Jenny sa...

Jag tror absolut att det kommer att gå toppen!!!!

Hoppas dagen flyter på ok och att allt hinns med

Kram <3