måndag 29 augusti 2011

Måndag morgon!

Goder morgon alla kära läsare!

Ja då var det ny dag i en ny vecka... Vet inte om jag sagt det innan, men de ställde om min inre klocka också när de ändå var inne och joxade! Jag vaknar vid sextiden varenda morgon!!!

Vissa dagar går jag på dass (utedass i stugan!), sen kryper jag ner och läser lite tills jag somnar om... Men oftast är jag för pigg för att somna om efter en stund ute på dass!
Som idag till exempel!

Åt en Nutrilett nu till frukost! JÄVLAR så söt den smakade! Det var ju rent sanslöst!






2 kommentarer:

Guldkryckan sa...

Go kväll Pia...jo...svårt att somna om när man väl kommit upp ibland...men det går ju det med..ha de bäst...! :)

Anonym sa...

Jag är lite ovämn med John Blund för tillfället, han kommer på eftermiddagarna, sedan struntar han i att komma på kvällen, sur kille!!!
Lill siis