måndag 15 augusti 2011

Ja då var det snaaart dags!

Ja, ni som läser den här bloggen vet förmodligen redan vem jag är. Min tanke är ju att den inte ska vara superöppen för hela världen.... men det får man ju se hur det blir med det!
Jag är väl inte känd för att vara nån speciellt principfast person! Hehe!

Just nu sitter jag lite på nålar för att jag ska köra ut till JennyPenny i Asmundtorp en sväng och dricka kaffe och snacka lite skit på tu man hand.

Men när jag kommer hem tänker jag skriva här så att tangenterna glöder! (Är iallafall planen! Dock kom jag ju på att lillsessan, barnbarnet Nellie ska komma och förgylla min tillvaro i lilla stugan "Paradiset"... och hon brukar vilja göra anspråk på min kära dator!

See ya
Pia

1 kommentar:

Kicki sa...

Du fina goa underbara Pialialotta....När du bestämt Dig...är jag med Dig. Har redan bestämt med min man...att efter "semmen" är det " goda, söta" livet slut!!! Då börjar vi vårt " bättre, nyttigare och kärleksfullare" liv....Vi hjälps åt gumman i alla fall....Men en sak är ju säker...Hur kroppsligt du än ser ut...finns det ingen " STÖRRE" hjärtevän än Du...Love u