lördag 20 augusti 2011

Som ett brev på posten...



Jodå... För mig är det en ofelbar biverkning...
Antibiotika ->  -> -> Candida!
Så nu kliar det nåt infernaliskt mellan stortårna... Så löjligt onödigt kan jag tycka.
Och inga pengar till att köpa Pevaryl eller nåt har jag nu...
Jaja! Lokalbehandling med naturell yoghurt och litta Xylokain mot den eländiga smärtan...
Och så får det bli en Actimel om dagen, så blir det nog bra...

Sicket tradit inlägg! Haha!
Har vait iväg på Ica och handlat lite mjölk, kesella och andra proteiner såsom skinka, korv och blandfärs!
Nej jag lovar att inte stoppa i mig det som det är... Men Jossan har varit här med sin mixer, så nu ska det mixas!!! Hehe!

Puss kram
Nu ska denne vila lite!

1 kommentar:

Guldkryckan sa...

Vila dig du...det förtjänar du...ses i morrn :)

Kramis!