onsdag 24 augusti 2011

Oooonsdag minsann!

Ja då var onsdagen också gången! Fast klockan var efter 4 innan jag faktiskt kopplade att det var just onsdag, INTE TISDAG! Oups!
Min söta syster Camilla var hos mig här hela förmiddagen- Alltid härligt att sitta och mysa i soffan och bara snacka o dricka lite kaffe!

Pappsen var ochkså här... först en runda och försökte klippa gräset med min gräsklippare.... Sen hämtade han sin egen supermaskin... och klippte hela min "äng"! 

När de hade gått kom minsann sötaste Åsa på besök! Så himla gulligt.. hon hade med sig...
Denna supersöta tunika till mig! 
Storlek L! Men snaaart kanske jag kan ha den! Den får hänga "på vänt" så att säga!!!

Och så hade hon med sig det här... 


Istallet för blommor!!! ;O)
(Honungen fick jag av Ingemar! Hans jobbekompis gör världens goaste honung... Detta är nyslungad hösthonung! MUMS!
Ska bara kolla upp när jag kan äta det. OM jag kommer kunna äta så sött!?)

Sedan stack jag alltså med Ingemar och Sasha ut till skogen en sväng!
Härligt, men efter att det knakat i min ena söm på magen innan idag då jag flyttade stora blomkrukor... så vad det lite jobbigt att promenera så långt med kaggen guppande!
Funderar på om man kanske kunde ha en trosgördel på!?


Haha! Har ni förresten hört talas om det där "Happy Planking"... man skulle ta foto på sig själv eller nån liggande som en planka på en massa tokiga ställen...
Jag är väl inte precis nån självskriven kandidat för plank-imitationer...

Dock passade "Happy Owling/Uggling mig bättre!!! Haha!


Natti natti, och tack för alla goa kommentarer! De gör att man vill fortsätta skriva!
Kraaam




3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej fina Pia. Gud vad du är diuktog som fixar och trixar hela tiden. Du kommer bli superfin i din tunika. Ungefär hälften av mina inlägg kommer med så vi får se hur det bli med detta. Lova mig en sak. INTE bära några tunga saker på ett tag. Ta det nu lugnt och var rädd om dig och din mage. Puss och kram, ses på stan Jenny R

Johanssonskan sa...

Ah sikken flashning av prylarna ;-) Håller alla tummar att du kan använda den snart!
Tack för kaffet & som vanligt :
ubertrevligt sällskap ♥

Anonym sa...

Härligt sis med lite4 skogsbesök då o då