torsdag 18 augusti 2011

Bara några timmar tills vi drar till K-stad!

I morse stod vågen på ...........................105,5 kilo!
nu ikväll är jag nere på 105 igen som jag ju skulle!

Mellan klockan 20 och 22 skulle Fragminsprutan tas. Jag knatade in till lilla grannen vid niotiden, men hon hade inte kommit hem igen.
Eftersom Ingemar ändå kom och hämtade mig så körde vi bort om systra min... De kollade på fotboll, hon o TM... Jag slängde mig på soffan... upp med kaggen... i med sprutan, KLART! Ja du mamma... det skulle varit förr i tiden... då fick de nästan söva mig för att kunna ge mig en spruta!!! Jag svimmar inte heller! Har inte svimmat på ett par gånger när jag varit på labb och tagit prover! STOLT!!!

En himla lyx har jag ju för övrigt med duschningen!
Hem till lovern... sen in i hans stora dusch... och så blev jag grundligt skrubbad med den där Desutansvampen! Ren o grann... och "glöm inte naveln" stod där i papperna... Så nu har jag Larvis renaste NAVEL!!!

Sen ut till "Paradiset" igen! Jossan var redan kommen!
In om och kramades om av lilla grannen...
jag tog ju en powertnap tidigare i kväll på tre timmar, så jag är ju inte speciellt trött!

Jossan gnällde liiite över innehållet i min kyl! Hahaha!
Vatten, vatten, Yoghurt, sopper, barnmat och...tonfisk! Haha! Kanske ingen direkt höjdare för henne! Men jag Lääängtar tills jag får komma hem och äta något annat än nutriletten.

Saglar när jag tänker på yoghurt... sparrissoppa... och keldas Thaisoppa!!! Mmmm!

Nä, nu ska jag packa lite. (hon som alltid är ute i god tid! NOT!!!

Daisy kom nyss in med en halvdöd mus i munnen... Suck... Jag önskar att den vore heldöd faktiskt... Jag fick nämnligen henne att släppa den... Jag tog den i svansen och skulle kasta ut den... men den ramlade nog ner bakom soffan... Suck... Och inte en chans att jag drar ut soffan nu mitt i natten... Hoppas Daisy håller koll... och att det lilla djuret INTE ligger där och dör!
Döa möss vet jag hur dom luktar efter några dagar! ÖÖÖÖrk!

Nä... halv 4 ringer larmet... och halv 5 ska vi vara tankade o redo för de drygt tio milen!

Tjingeling!
Kanske jag bloggar någonting i bilen.... Annars hörs vi av på "efteråt"!
Tjingeling... Och krama varandra i trafiken... också!!!

PiaLotta

Inga kommentarer: