fredag 19 augusti 2011

Natt på sjunde, avd 72


Här i rum nio är vi pigga och vakna ! Jag har redan fått i mig 90 ml vatten! Sist jag "åt" något var nutriletten klockan tio i onsdags! Sen har det varit VATTEN... Och tabletter... Alvedon och sånt!

Världens goaste rumskompis har jag! Vi låg och pratade långt in p natten om allt möjligt! En go Smålndska! <3

Dock påstår hon att jag har snarkat inatt!!! haha, det kan jag väl aldrig tänka mig... Det har ju jag aldrig hört. Däremot berattar jag om min pappa som ibland snarkar så att han vaknar... -ja precis så gör du säger min roomie! Oups!!!

Igårkväll hotade personalen med att vi skulle bli väckta kl 6 av att de kom och tog blodtryck och allt! Nu är klockan 06.35 och ingen har dykt upp. Vi kanske får gå ut och väcka dom.

Efter kl halv 8 får vi inte dricka något... För klockan 8 ska vi serverade den kulinariska frukosten!
De serverar alternativen:
Fil - inget alternativ för mig. Jag kräks av bara tanken!
Yoghurt - ja gärna.. Men det sa sköterskan att det brukade inte finnas. Hmm...
Fullkorns välling! - ja hellre det än fil! Så nu håller jag timmen att det blir yoghurt.
Några prover har de inte tagit ännu!

Min roomie är i duschen. Låter härligt... Jag har glömt packa ner badlakan, så pinsamt.. Vem glömmer det liksom. Får spana lite sen om man kan låna ett här!!!

Nu ska jag dricka lite vatten och blåsa i min tuta!!! Jag ska lägga upp bild på den också!!!

Kramis pyjamis
Pian

2 kommentarer:

Jenny sa...

Härligt!!!
Hoppas allt funkar bra idag. Nu är det dax för jobb för min del... Jag gillar INTE att börja tidigt.

Hoppas vi ses snart
Kramis

Pia Paradis sa...

Ja det gör vi säkert JennyPenny!! Ha en bra dag på jobb trots att vi starkt ogillar mognar! Hihi