söndag 21 augusti 2011

Lite andningsgymnastik!

Ja en sån här liten grunka fick man med sig från sjukhuset!
Dock var de lite kassa på att berätta vad man skulle ha den till... Jo man skulle andas i den med jämna mellanrum...
Nån som kan förtydliga!?
Jag bara andas och ser glad ut liksom!
...doktorn sa ju...! Lydigaste patienten här!!!


 Andningsgrunkan!!!
Duktig patient tränar på hemmaplan!!!

Nellie med familj kom och hälsade på i Paradiset idag!

Nu är jag TRÖTT!!!
Se imörrn!

Ps... sitter här med sprutan... jag som var så kaxig igår! :O(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är kanske meningen att du ska utöka dina lungor nu istället..*s*...Nattkram /Yvonne E

Pia Paradis sa...

Ja Yvonne! Bara luft i hela mig! Alpluft då ju! Utan nikotin! Haha!
Jag kan ju säga att det INTE är så lätt att sitta i "beduintältet" med idel rökare...
Men nu SKA jag fanimej lägga av med sånt trams!!! Jag ska resa utomlands för pengarna istället för att låta dom gå upp i rök!

Anonym sa...

Vilken karaktär du ligger inne med.. Ja man kan ju ha roligare med pengarna än att röka upp dom..Klokt tänkt gumman..Bamsekram../Yvonne E