söndag 21 augusti 2011

Nu ska vi se...

Jaha, då ska vi se om det kommer en söt liten vikt-tickare här nere i inlägget!

Förresten har jag tagit min spruta igen! Så j-la bra är jag!
5 done - 5 to go!

Just nu har jag kommit på att de fem prickarna... (ja det blir rätt så rejäla märken)... har slumpat sig så att de  placerat sig som fem av stjärnorna i Karlavagnen! Hehe! Inget planerat alls, men kul slump!!!





Måste bara förklara den här tickaren!!!
Jag har ju inte gått ner allt detta sedan operationen! Nej å nej!

Jag räknar ju både de 7 kilona jag gick ner mellan remiss och mötet med kirurgen i juni... och de tio kilona jag gått ner på flytande kost nu innan operationen! Så efter operationen har jag inte tappat ett hekto ännu!!!
Kramis, kramis

4 kommentarer:

Jenny sa...

Åh!! 17 kg redan. Härligt för dig!!! <3

Pia Paradis sa...

Tack Jenny!
Men då räknar jag både de 7 kilona jag gick ner mellan remiss och mötet med kirurgen i juni... och de tio kilona jag gått ner på flytande nu innan operationen! Så efter operationen har jag inte tappat ett hekto ännu!!!
Kram

Anonym sa...

Tycker du är grymt duktig. Ute och går och tar dina sprutor själv. Du är lysande Pia. Du kommer att rasa i vikt när kropppen väl har "satt igång" igen. Det var inte så länge sedan du opererade dig. Glöm inte att du är fin som du är. Kram Jenny. Robinson

Pia Paradis sa...

Åh tack finaste Jenny R! Så fgott med lite pepp! Jo det kommer säkert att visa sig på vågen så småningom!
Med mig är det lite sådär som i allt jag gör... jag vill ha resultat direkt... helst bli klar redan igår! Haha!
Är kanske den konstnärliga ådran. För det är likadant när jag målar eller modellerar... Jag slutar inte förrän det är KLART!