fredag 19 augusti 2011

Man måste ju röra på sig!


GeoTagged, [N56.03038, W14.17584]

Nu är min fina lila sparkdräkt (Onepiece) och jag ute på en promenad runt kvarteret .
Magen måste ju komma igång och inga blodproppar vill vi ha!!!
Doris the cat lär också få igång sin mage! För hon lufsar med så Grant här sida om!
Det blev god ärtsoppa till kvällsmat! Silad of course!
Sen tänker jag vila lite och invänta nioslaget. Då ska det mellanmålsätas, och min spruta ska tas!
Hoppas lilla grannen är hemma... De försökte få mig att ta den själv igår kväll... Men det gick inte!

Tjingeling

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hemma alla redan..jisses här går det undan..*s*...
och ute och går gör hon oxå..*himlar med ögonen*..
Härligt gumman...Bamsekramar../Yvonne E

Anonym sa...

Åååh va mysigt det ser ut Pia! Onepiece och allt! Skönt att allt går bra :) / elvira

Anonym sa...

min mamma tog sprutan på mig första gången men sen fick jag ta den själv sen i 9 dagar men det gick ju bra :-) var ju nervös i början och lite läskigt.

Lena

Guldkryckan sa...

Uj...sprutor e ju inte kul..svårt att ta själv om man inte är van...det löser sig nog...kramis...frugan hälsar :)

Lucy Ewelyn sa...

Åh vad allt flyter på! Härligt! Var har du köpt den fina lila? Alica har en & jag vill ju ha en likadan :P

My sa...

skönt att det gick bra <3 oh såna verkar mysiga!

Susanne P sa...

Vilken kämpe du är!! Vad bra det går! Heja! <3