tisdag 23 augusti 2011

Tisdag!!!

En solig och skön dag i Paradiset! Mmm!
Gjorde härliga smoothies till mig o svägerskan i middags!
I burk kesella, en 250g paket blåbär och hallon, och sen naturell yoghurt för resten!
Det kittlade duktigt i kinderna (eller ja... det där där det vattnas i munnen!?) första sippen, men sen var det sanslöst gott!!! 





Sen har jag varit ute och hälsat på mina kära föräldrar en runda också idag! Det har ju varit så mycket av allt nu ett tag så vi har minsann inte setts! Jag tror dock att jag har världens goaste föräldrar faktiskt!!! <3
Kan meddela att mamma ÄR duktigt imponerad över att jag själv gett mig sprutor! Pappa har ju gjort det förr... i lumpen! Haha! Han e för söt... det är ju inte såå längesen!!! Jag tror dock inte att det var så söta små nålar då som nu.


En kopp kaffe på "gården" hos Lena och company han jag också med. (Jag hade ju svägerskans bil idag, så det var bara att passa på att tanka och köra!)
Jag har faktiskt ringt och sökt lägenhet idag.
Ska kolla på en nu i veckan. Sen har jag ju fått lite inside info/skvaller om folk som ska flytta därifrån jag vill bo... Så vi får väl se hur det blir. Jag sitter ju inte i någon båt!

Och ringt till veterinären om sterilisering av Daisy... Lite sorgligt att det inte blir fler bebisar i Paradiset, men jag tror att hon är på smällen igen! Och en bunke bebisar i en liten lägenhet tyar jag inte! Hon kan gott få pensioneras nu. Tant Daisy!





Sen har jag varit ute och hälsat på mina kära föräldrar en runda också idag! Det har ju varit så mycket av allt nu ett tag så vi har minsann inte setts! Jag tror dock att jag har världens goaste föräldrar faktiskt!!! <3


Läkarintyget lämnade jag på Fk idag. 4 veckors sjukskrivning fick man från läkaren, sen får vi väl se vad Fk säger!

Och jag orkar inte ens återge mitt samtal med ALERIS idag! Nej... de kunde inte skriva ut vanlig jäkla Flukonazol eller nåt till mig. Du får nog gå till en doktor så de kan kolla så att det verkligen ÄR svamp... TRÖTTA MIG!

Nu har jag druckit sista katrinplommonjuicen för idag... Tagit min spruta... Så nu blir det strax bingen!






Ikväll mixade jag ROTMOS till en slät rinnande   rotmossoppa.. Åååh så sanslöst gott!!! 

1 kommentar:

chanette sa...

du verkar vara som mig..
skriver så som du snackar
(som min pappa säger om mig)

du har go humor...kul att läsa din blogg..