söndag 28 augusti 2011

De har garanterat gjort något...

Jo, nu är jag säker... När de ändå varit inne o joxxat i min sövda kropp så måste kommit på att ställa om suget efter vissa saker...Jag, Pia "mjölkchokladkvinnan" Lejonquist är alltså sugen på svart choklad. Köpte 74% choklad med cacaoflingor i. Och gillar det!!!
Jag, pastadrottningen Lejonquist längtar och drömmer om sallad med fetaost... Eh... Okej!

Alldeles nyss var bästaste Johanvännen här med sin fantastiska våg.
Dags för veckans invägning...

102,8kg vägde jag. Jämfört med 104,8kg förra söndagen. Klart att jag är glad över de 2 kilona ner... Men måste ju erkänna att jag avundas de som tappar 5, 6, 7 kilon första veckan efter operationen. JAG VILL också!

Sen måste jag ju ha varit väääldigt svullen om magen förra söndagen... Då hade jag ett magmått på 127... Idag mätte Johan 115cm vid navelhöjd! Halleda! det är 12 cm mindre!!! (Förresten... om jag inte minns alldeles fel så mätte jag nog 125cm på operationsdagens morgon också! Då ÄR det ju faktiskt minus tio centimeter! 
Får kolla upp det där!

Min muskel-procent hade minskat sedan förra söndagen. Det tyder vad jag har förstått på att jag kanske inte får i mig tillräckligt med proteiner! Hmm!
Får nog ta och göra mig lite omelett!

Nu ska jag iallafall göra mig lite mat, sen ska jag höra med Jossan om hon skulle vilja köra ner mig till Jessica, Dennis o barnen i deras nya lägenhet!

Kramis på er!

Pian





2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis snäcka!!! Det går ju hur bra som helst. 10cm är ju helt fantastiskt:). Glöm nu vågen en vecka.... Tack för senast fina du <3 kram Jenny R

Guldkryckan sa...

Går ju bra det här :) Ha de bäst pia...!