torsdag 25 augusti 2011

ETTUSEN FYRAHUNDRA åttiotvå!!!! WOW!!!

Jo holy macaroni vilken massa besökare min nya lilla VIKTigt-blogg har haft under EN VECKA!

Tack alla ni söta som orkat kommentera! Ni får mig verkligen att vilja fortsätta att lägga ner energi på att skriva här!!!

För en vecka sedan hade jag nyss rullats upp till avdelningen med fem små hål i magen!



Yr som en karusell, men go och glad var väl jag! Illamåendet kom lite senare... 


Nu ska jag ut och promenixa med lilla Charlotte-grannen!

Är för övrigt ovän med vågjäkelen... den har nog fastnat på nåt vis... 









1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sötnos! Skit i den jä-a vågen. Koppen rår du inte på. Jaja, jag vet att du vill ha resultat men nu får du ge dig. Det är bara en vecka sen du blev opererad!!! Tålamod hjärtat TÅLAMOD:). Väg dig nu Max 1 gång/ veckan. Kämpa på. Du är bäst!! Kram Jenny R