fredag 19 augusti 2011

Himma igen!

Ja här går det undan. ...
Efter intag av lunchen--- fisk o skaldjurssoppa... var det dags att packa ihop sig och masa sig hem.
Ingemar var och hämtade mig, trots sin helkassa värkande rygg...
Ajajaj vad det gjorde ont i magen i alla gupp och svängar.
Men nu är jag hemma i lilla Paradiset iallafall!

Lilla grannen kom med en stor go kram när jag steg ur bilen och hjälpte mig in med väskan...
Väl inne såg jag en finfin lila krysantemum som var från Sara!

Mitt parasoll har vikit sig bakåt och något flyger runt på taket... det må vara lika irriterande som att jag inte städat här innan jag åkte... Men just nu ska jag bara vila.
Håll tummen att jag kan fisa och rapa massor... Känner mig som en ballong!

Här är en bild på frukosten förresten... Yoghurt... som smakade FIL... Och sen är juicen ett mellanmål som skulle drickas... utspädd med vatten... innan lunch!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Redan hemma. Här går det undan. Ska hem och hjälpa en kompis att flytta imorgon. Ska tänka på din fina familj om det blir något hon inte ska ta med sig. Inte omöjligt att det kan finnas lite kläder till Jessica. Hör av mig. Var rädd om dig fina Pia. Om detta blir anonymt så är det Jenny R som skriver:))

Anonym sa...

Fn va det har gått snabbt!
Skönt att du e hemma igen.
Kram Johan H

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre av att vara hemma i paradiset.Så nu börjar det nya livet, häftigt! Du vet ju att min son är en fena på städning, säg till om jag ska skicka han med dammvippan! Kram
Marie

Pia Paradis sa...

Haha! Ja nu är jag himma! Trevliga töser på avdelningen också!
Ja jag får nog ha en lite städhjälp här haha! Men har ingen dammsugare dock!

Guldkryckan sa...

Jösses va snabbt det gick...ja..skönt att vara hemma förstår jag...ha de bäst Pia :)