torsdag 18 augusti 2011

Sjunde himlen!?


Haha! Nej kanske inte exakt! Men dock 7e våningen på Kristianstads sjukhus!
Har nyss fått kvälls Medicinen och de har kollat allt! Syresättning 98, puls -95... Men då hade jag nyss varit på hemlighuset... Blodtryck 130/70...

Ja vad vet jag? Okej tror jag! Jag mådde illa som tusan innan idag, men det har gått över! Riktigt kymig känsla att ulka och ulka men inte kunna f upp något! Min rumskompis var pigg som en lärka i för uddes, men nu mår hon riktigt illa så fort hon rör på sig! Stackarn!

Ja här sitter jag ju på balkongen ock njuter! Känner mig glad och stolt över att inte vara nikotinist längre! HÄRLIGT!

Kramis pyjamis
PiaLotta

7 kommentarer:

Guldkryckan sa...

Fan va gött Pia... !!! :)

ja...slippa ciggen är ju inte fel heller..!

Ha de bäst.

Jenny sa...

Låter bra! Härligt att allt gått bra och att du mår hyffsat okej.
Kramis

Anonym sa...

Är så glad för din skull söta Pia..och lite avis..Nu har du ju nått det där stora nästan ouppnåeliga målet..Du har gått i mål som en god 1:a och vunnit kampen...Resten kan ju bara bli nerförsbacke..Ska man sitta där hos dig och skämmas sen nu då med sin tjocka kagge och ciggen i munnen..*s*..och du är pigg och frisk som en nyponros..smal och rökfri..Vilken förändring du kommer att gå igenom..Underbart..Kramar om../Yvonne E

Anonym sa...

åå så härligt att läsa att du mår bra..har tänkt på dej hela dagen ..å nu när jag ser att du mår ok får jag en tår i ögat..är så glad för din skull.. ser fram emot att följa utvecklingen här på din blogg. ska bli så spännande kan nästan inte bärja mej till nästa inlägg 1000 kramar från oss här i slaktars !!

Susanne sa...

Gulle du, vad skönt att det är över! Nu kan det ju bara bli bättre!
Kram från din lila kompis Susanne

Anonym sa...

Där hitta jag den.
Gott o höra att du verkar må bra.
Så glad att det e över, fast man vet att allt kommer gå bra e man ju nervör när sin kära syster e på op
Älskar dig hör av dig när du orkar så ringer jag dig
Kramis o pussis
Sis
Sis

Johanssonskan sa...

Härligt att läsa att allt gick bra ! Tusen miljoners driljoners kramar !