lördag 20 augusti 2011

Frulle utan bulle!!!




Natten har gått finemang... när jag väl somnade om så sov jag tills klockan var nästan NIO!

Sitter här och äter blåbärsjoggi som är fettfri, sockerfri och som jag har fått sila bort alla större bitar ur! Typ stora som blåbär osv! Det ska vara tunt och rinnande så att man ska kunna få det igenom ett sugrör!
Den ska ta 20-30 minuter att äta. Och det är 1,5 dl!!! WOW!
Jag blandade i lite barn-juice för att få det mer rinnande!
Känns som att jag borde förbereda mina yoghurtar så de är klara att hälla, så man slipper kladda med sil o grejer varje gång man ska äta!

Jossan kommer hit med en mixer sen idag! Min mixerstav vet jag inte vad man ska ha den till! Dock inte att puréa och släta till saker med! Hoppas hennes mixer funkar!
Annars vet jag att stora bonusdottern har en suveränt fin maskin som kan göra sånt! <3 Mysan! <3

Idag har jag inga större planer. Jag måste få organiserat lite här bara. Här är så mycket saker överallt. Så när någon kommer får jag sätta dom i arbete att bära ut till förrådet! Det kan man väl göra!?
Och blåsten ska bara minska, så framåt kvällen ska det vara relativt vindstilla och 18-20 grader!
Kanske man kan sätta i sig en fingerborg full med kaffe i kväll då!?

Ha en skön dag gott folk!

PiaLia

Inga kommentarer: