torsdag 25 augusti 2011

Pia Lejonquist är GRAVID!

Ja snart går nog tusan ryktena på stan! Haha! 
Jag o Charlotte gick ut och promenerade en sväng ner till havet nu i förmiddags.
Riktigt skönt... enda tråkiga är då den guppande magen...
Det liksom drar i såren när jag går, så efter ett tags promenerande måste jag knyta fingrarna och liksom hålla under magen som stöd för att det inte ska guppa!

Haha!
Charlotte tyckte dock att det såg så mysigt ut... precis som när man var gravid! Haha!
Så snart går väl djungeltrummorna på stan om folk som sett en GRAVID Pia Lejonquist!!!





Åh vad jag älskar att leva vid havet!!!


Alldeles nys fick jag bebisbesök! Gulleguttan sicken liten Zebbe som kom! Det var Marie som kom med sin lille nyfödde son och skulle betala store sonens kommande Pirattårta!!!
MYS!!! 

Och nu ska jag äta lite lunch, sen får vi väl se om jag tårtdekorationer då då!?

C ya
Pia




4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är verkligen en fröjd att läsa din blogg, du verkar alltid så glad och go'. Lycka till på färden och hoppas våg jäkeln rör på sig snart :P

Anonym sa...

Aha så du är gravid på förmiddagen och på eftermiddagen håller du en bebis i famnen...snabba bud ju! Fint kort på dig och Zebbe,ni ser ut att ha en djup kommunikation. Han hälsar så mycket. Kram Marie

Anonym sa...

Ville bara önska dig en trevlig helg gumman...Vet inte när jag kommer in på nätet igen..kan ju ta en evig tid innan det kommer någon från Bredbandsbolaget..upp till 5 veckor om jag har riktig otur..Flyttar imorronbitti..Du är hjärtligt välkommen på en titt när du vill och orkar..Har semester mån-tis-onsd.. Bamsekramar Yvonne E

Guldkryckan sa...

haha...ja jävvvvlar... ha de bäst pia :)