lördag 20 augusti 2011

Thai Lunch


Ja keldas Thai soppa är riktigt god! Annars brukar jag ha röd paprika i bitar och bacon i den, men nu ska det ju vara slätt, rinnande och utan bitar!

Jag klickade i två teskedar mini crème fraische. Kanske det borde vara lätt istället! Men det gör iallafall soppan mildare och mer proteinrik!

Nu ska detta alltså ta 20-30 min att få i sig. Sen ska jag iväg och shoppa lite mer käk!

Ps. Kaffemuggar i plast är bra att äta ur och mäta upp 1,5 dl i... Men inte hundra att värma i !!!

3 kommentarer:

PiaLia sa...

Testar om det går att kommentera Namn/Webadress utan att skriva en webadress!

Jennica sa...

Men tror du inte det går bra att värma muggen med mat i ugnen då ? ; )

Susanne sa...

Såg precis att muggen såg lite mysko ut!! Hihi! JAg kommenterar alltid bara med mitt namn, ingen webadress men jag förgranskar o sen skickar iväg det då går det bra! Kram Susanne P