lördag 20 augusti 2011

Miss i nassen!

Ja här ligger jag vaken! Men har ju sovit en del ikväll!

Så härligt det känns förresten att inte vara hungrig!

Lilla grannen Charlotte kom över och hjälpte mig ta den där blodförtunnande sprutan vid tiotiden! Kanske jag lyckas övervinna min skräck och ta den själv någon av dagarna!
Den gör ju inte ont att sticka in, men det bränner en del när den är tagen!

Har nu fått tips av en söt vän att ta sprutan lite närmre naveln! Det ska vara enklare att sticka där' OM jag gör det själv nån dag!

Igår kväll har jag drömt en hel del! Nu är jag osäker på vad jag har drömt och vem jag pratat med på riktigt!
Iallafall är jag glad att dotra Jessica ringde hit sen! Hon verkade inte alls arg på mig, och jag hade nog själv drömt ihop någon konversation där!

Inser att jag nog drömt att flera stycken varit arga på mig!

Nu ska jag ialllafall försöka sova igen, natti natti!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Jag skulle aldrig klara att ta sprutan själv, läskigt! Drömmarna hänger nog ihop med allt du gått igenom!!
Kram Susanne P

Pia Paradis sa...

Ja så är det nog Sussie!
Nej det känns väldigt långt borta att jag skulle kunna sticka mig själv! Usch!