fredag 2 september 2011

Puts borta!

Ja minsann... Nu är agraffhelvetena väck!!!

Sköterskan var jättegullig och tog gott om tid på sig att först ta av alla agrafferna, sedan att sätta stripes och tvätta bort allt ful svart tejpklister!!!
Och nej! Antingen har de tagit bort min mes-gen också under operationen... eller så gjorde det helt enkelt inte ont!!!

Såhär fint (?) blev det!!! 
Haha! Man ser knappt de små söta plåstren på magen... Men KOLLA!!!! Jag fick för mig att testa om jag fick på mig min sexringars pusselring idag!
YES!
Long time -no wear!
Jag får förvisso inte på den på högerhanden... men halleda, vad kan man begära!!!

Jag o Jossan var o kollade på lägenhet idag. En liten söt tvåa minsann. Området och fastighetsägaren känner vi ju sedan innan... Och vi vet att vi trivs i de trakterna!
Den är inte stor, men den bör räcka till oss på vintern. På sommaren bor jag ju i stugan!



Jag har inte vägt mig... Äsch... vem juger jag för...! Haha! Jag stod på vågen i morse... åååh så nära hundra nu! Fast det är ju inte den här vågen som gäller! Det är söndagsvågen med digital panik i !!!
Spämnnande!


Obs... nedan följer två rader kvalificerat skitsnack... Hoppa över om  du betackar dig!
Fy vad jag har varit kass i magen! Förmodligen har jag ätit något för fett! Men skönt att slippa förstoppning för omväxlings skull!


Nuuu får jag förresten börja med purémat och mosad mat! Fast det har jag ju redan gjort! Det funkar finemang.

Nä, nu e jag trött så ögonen blöder!

Sov sött era läckerbitar! Det ska jag göra!

Puss på nosen!!!



Pian

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha trodde nästan på dig där ett tag med vägningen..... Fuskare där:) hoppas du får en kanonhelg!! Kram Jenny R