lördag 24 september 2011

Riding on My bicykle!


Jajament tusan vad den här kroppen har fått motion nu! Bara idag har den varit en timme i skogen på morgonkvisten, och nu har jag cyklat till Ingemar!
Cykelturen är ju inte lång, men med min cykel ganska ansträngande ändå!
Kedjan är nämligen torr och rostig, och alldeles för slapp!
Jag kan alltså INTE smyga mig på någon!!!

Men ska höra med cykelmekanikern Kenneth om jag kan lämna den hos honom idag!
I veckan skulle jag ju behöva cykel så att jag slipper promenera till jobb!!!

Nu sitter jag på Ingemars trappa och väntar på god vegetarisk middag! Hans kusin, som för tillfället är gräsänkling, ska oxå komma och käka!
Så himla skönt väder, så det blir nog att sitta ute och äta!

Ingen utlandsresa hittade vi den här helgen, så det blir förhoppningsvis om några veckor istället!!!

Vi hörs och störs
Pia

3 kommentarer:

Guldkryckan sa...

Då testar vi...ha en fortsatt trevlig helg Pia..kram :)

sara sa...

Det syns jätte mycket i ditt ansikte nu! Måste kännas helt underbart!

Anonym sa...

Härligt jobba<t sis