måndag 12 september 2011

Ojdå! Ner minsann!

Jo för sjutton! Gått ner 6 hekto... Alltid något! iallafall på rätt håll! Den här veckan som kommer ska jag fanimej jobba på det! De sa att man aldrig mer skulle behöva "banta".... nej det år möjligt... men OM maqn kan skynda på processen lite...
Jag vet att man inte ska jämföra med andra... men vafan... En tjej som jag lärt känna i en GBP-grupp... hon är en cm längre än mig... Samma utgångsvikt... Hon har tappat SEX kilo på sex dagar efter operationen! Grrr! Iofs vet jag ju inte om hon gick på flyt och tappade tio kilo innan op som jag! 


Ikväll har jag försökt mig på att äta lite av en kebabsallad! Det hade kanske gått bra om jag ätit i lugn o ro. Men nu var jag vrålhungrig och satt och pratade samtidigt... Åt väl som jag ätit innan op... Ajajaj lilla magen vad det fastnade a la tennisboll... Isch!


Jaja! Vad kan oddsen bli att Pian är under 100-strecket nästa söndag!???
Vi får välan se!!!
Då är det minsann den 18 september... och exakt en månad efter op!
Ett kilo kan väl inte vara för mycket begärt på en vecka... Va, va, va!??



3 kommentarer:

Johanssonskan sa...

Ah.... ja det är ju nog inte så jevvla kul... att inte tappa vikt... men du har kanske "omfördelats" ?? Får nog titta till dej snart & göra en bedömning ;-)
Största kramen ♥

Pia Paradis sa...

Haha! Ja det får du göra Åååsan! Hihi!

Guldkryckan sa...

Det kommer så småningom...tålamod kompis! :)

Kram!!!