söndag 30 oktober 2011

Söööndag!

Oh ljuva ÅTTITAL!!!
Kan ni fatta?!? Jag väger alltså 89,3 kilo! Helt f-ing galet!
Så himla glad är jag! Overkligt!
För bara drygt em månad sedan höll jag på att längta ihjäl mig efter att komma ner på tvåsiffrigt!!!

Johan kollade blodsockret också på mig idag eftersom jag varit så trött och yr! Men det låg på 4,8 trots att jag inte ätit något ännu, så det var perfekt!

Får kolla blodtrycket sen bara! Tror mamma o pappa har en sån blodtrycksmätarapparat!

Nu har jag varit ute i skogen och gått en runda med Sasha och Ingemar! Det märks direkt att man legat pall i ett par dagar!


Förresten kan jag ju visa dagens tårta gör er här! Kan inte öägga upp den på fb förrän jag har levererat den ju!

Massa kram till er!

8 kommentarer:

Jenny R sa...

Oh vad roligt!! GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS fina du:))

saoora sa...

Åhh! Vad jag blir glad för din skull! Jag vägde mig idag, har nästan gått ner 11kg nu :) Jag är så glad! Fortsätt kämpa!! <3

Zeblia sa...

Underbart, grattis! Marie

Ms_Chili sa...

Härligt!!!!

Guldkryckan sa...

Gött mos...grattis Pia :)

Du é bäst :)

AstridStanley sa...

du ör jötteduktig kra mamma

AstridStanley sa...

oj som det blev får nog tända lampan så jag ser bokstäverna

Pia Paradis sa...

TACK ALLA!!!