onsdag 12 oktober 2011

Breakfast at Pias today!

Ja det där med frukost har ju aldrig varit min grej... Kan väl iofs ha en del att göra med att MORNAR inte precis är min favvistid på dygnet! Hehe!

Jag har varit så himla duktig en lång tid efter operationen och tryckt i mig diverse föda på morgonen... Men senaste veckorna har jag kommit på mig vid fruktstunden på jobb vid nio att jag skulle kunna tränga mig före alla kidsen för att få en äppelhalva eller nåt... Annars skulle risken vara att jag började omsår på möbler och sånt!

Så idag tog jag mitt lilla slitna förnuft tillfånga och blandade mig en Nutrilett choklad!!! Jo jag gillar ju faktiskt dom... Trots långa flytperioder osv!!!

Nu drar jag alldeles strax till jobb. Men imorgon ska jag upp i ottan i kärt ärende... Min vän Sara ska köras till Sturup flygplats, för att ta sig till huvudstaden och läggas in för GBP-operation!!!
Äntligen

NU måste jag sticka...

4 kommentarer:

Ms_Chili sa...

Hahahahaha
Kan lixom se det framför mig när du kastar dig in i mitten på mattan och slänger dig över fruktskålen.
*fniss*

Fina fina du! Du är så duktigt! <3

Pia Paradis sa...

Hahaha! Och idag missade jag ju frukten! Cissi kom med tallriken med äppelhalvor i byggis, men där var bara jämnt ut till barnen! Haha! Var tvungen att gå ut i köket sen och robba avdelningen på ett päron och smaska i mig det lite i smyg i köket ju! Haha! :o)

saoora sa...

Du är sååå duktig!! Ses snart!!

Guldkryckan sa...

Frukost har aldrig varit min grej heller.....själva rutine där har jag aldrig lyckats få till...jobbar på det ;)

Ha de gött PIA :)