söndag 23 oktober 2011

Söndag igen! Här går det undan!

Inatt gick jag från festen klockan tolv! 
En rask promenad genom stan. En kvart tog det och inte ens i denna sk gangsterstad blev jag ens överfallen en enda gång! Hehe!

I morse mådde jag prinsessa, och inte ett dugg bakis av mitt glas vin! Bra va!?

Cyklade bort till min viktklubbskompis Johan för vägning och mätning. 2 cm mindre om magen! NAJS!

Och ner hade jag gått också! 1,2 kilo. SKITABRA!!!
90,6 kilo Pia finns det kvar nu! Och nästa vecka hoppas jag på att förenas med det ljuva 80-talet (kilon då alltså!!!)

Har packat ihop alla mina tjockiskläder... Tänkte först lägga upp dom på tradera. Behöver ju verkligen pengar för att köpa nya nu... men vet inte om jag jiter. Kanske jag bara lägger upp dom på Blocket och säljer allt för en klumpsumma.
Ska iofs höra med bonusdottern om hon kanske har tid o lust att fixa med traderauppläggning mot en 30% av vinsten eller nåt! Det är ju en hel del kläder!





Och det här är bara en del av det... eller kanske två tredjedelar!!!

Need new clothes!

Puss o kram så länge...
Nu måste jag piffa till mig lite!

Pian







4 kommentarer:

saoora sa...

Sälj det på blocket? Kanske lättare. Tycker tradera är tråkigt när man ska skicka allt :P Haha! Men du behöver en ny garderob :) Ellos har fått in mycket fint!

KRAM!

AstridStanley sa...

du är jätteduktig pia nu kan jag komma in på din sida kram mamma älskar dig

Guldkryckan sa...

Jo...en stor kostnad det där med kläder...!
Hoppas du får sålt nåt..!

Du é bäst Pia!!

Ha de gott..! :)

My sa...

Har du sålt det än? Jag kan hjälpa dig gratis. Tyvärr har dock tradera höjt sina priser grrrr. Så man känner lite motigt när osålt priset är på 3kr per auktion.. :/ Men annars är tradera bra ställe.