söndag 30 oktober 2011

Nästan en vecka...

Så kass jag är på att uppdatera!
Imorgon är det söndag igen! Då får jag minsann flaxa ordentligt när jag står på vågen så jag blir så lätt att jag kommer ner på 80-talet!

under 90 kilo vete fåglarna när jag var senast!? Lääängesen!

Men jag har ätit rätt rejält den här veckan... Jaja... jag kan ju inte vräka i mig.... men ändå!

Ja vi får välan se!


Nu i helgen har jag leget med nåt virus eller nåt... Mått illa varit febrig och... Inge skoj alls...
Körig i magen...

Snart får jag väl ta lite nya foton också!

Kul att jämföra med de från augusti kanske!



Här är ett som en kompis tog på karnevalen. Väldigt retuscherat, men ändå...
Detta är alltså tre månader sedan! Eller 3½!

Nu ska jag sova sött... Och imorgon klockan tio ska jag vara hos Johan och väga mig!

Tjingeling
Pian









2 kommentarer:

Jenny R sa...

Hejsan snygging. Kul att springa på dig i fredags:) du måste skriva igen efter vägningen så vi får veta hur det går. Kram

Ms_Chili sa...

Du kommer säkert att vara på 80 talet idag.

Hoppas du mår bättre nu iaf.
Kram