lördag 22 oktober 2011

Lite uppfräschning av den gamla

Ja efter en dag i affärer och på loppisar blir det lite ansiktsmask och tillpiffning här i Lejonqulan!
Ikväll blir det rockfest på lokala mc- klubben! Innan det ska jag och Jossan-dottern ner till hennes pappas o hans polares verkstad och kolla om de har något gott i baren!

Lite orolig är jag över vad jag ska dricka då! Öl är ju min grej liksom! Men har bara testat en gång efter op, och då en alkoholfri av Ingemar!
Den satte sig på tvären direkt i matstrupen!

Sprit tål jag inte ens innan op... Så det är uteslutet!
Då återstår vin! Hmm...
Så coolt att springa runt med ett vinglas på mc- klubb lixom!

Jaja! Kan ju blanda rödvin/cola eller winecooler kanske!

Nä, in i duschen nu och sen lite blås i håret och smet på kinden!

Kram o hej
Leverpastej

1 kommentar:

Jenny R sa...

Haha hoppas du kan hitta något " kul" att dricka:) Herregisses vad smal du har blivit i ansiktet. Känner knappt igen dig. Önskar er en toppenkväll!!:)