torsdag 3 november 2011

Ojdå!!!

Hehe! Mindre än jag trott!


I förra veckan fick jag med mig två par jeans från svägerskan...
Jag höll upp dom och tittade på dom och tänkte att... Jag får lägga dom i lådan så länge tills jag har en rimlig chans att komma i dom!


Nu på morgonen drog jag upp dom ur lådan då jag letade brallor...
-ja jag kan ju prova dom o se hur mycket där är kvar innan jag kommer i dom...
Floff.. så hade jag dragit på dom och knäppt gylf och knapp... Nemas problemas!


Likadant med det andra paret... där är det till o med på gränsen till att jag MÅSTE ha skärp!!!
Tjohooo! Skönt att åtminstone vikt och kroppsfort går min väg iallafall!


Någon bild har jag inte just nu! Så det får bli detta lilla pluttiga inlägget bara!


Kramis




3 kommentarer:

Jenny R sa...

Grattis! Förstår att det är svårt att hänga med hur fort kroppen ändras:) men det kan ju vara ett kärt besvär. På jobbfronten löser det sig säkert. Vem skulle inte vilja anställa dig??!! Puss i kram vi ses på tisdag.

Guldkryckan sa...

Gött.... :)))

Ms_Chili sa...

Så härligt!!!

Jag önskar så att det finns en lösning på det där
Med jobbet. Vill verkligen ha dej kvar.