onsdag 9 november 2011

Ojdå! Första söndagen utan vägning!

Ja i söndags blev det minsann att vara barnvakt till  mina söta barnbarn hela dagen, istället för att sticka iväg till Johan för att väga mig!

Men idag... tisdag var det äntligen tid och rum för vägning!

Jag ligger fortfarande på BMI - FETMA... 30,1!!! (För att komma ner på ÖVERVIKT istället för fetma ska man ha ett BMI under 30! Så nästa vecka ska det väl för hundrade gubbar vara dags!!!
Längtar!








KILO VÄGDE JAG IKVÄLL!!!
Sååå häftigt! minus 1,3 från förra veckan, och mindre än jag vägt på många år!

På söndag blir det ingen vägning hos Johan! Men hittar jag en tillförlitlig våg på G R A N  C A N A R I A... så kommer rapport!
Ska bli såå himla härligt att bara njuta och ta det lugnt en hel vecka!!

Kram o hej så länge... mitt i natten!





2 kommentarer:

saoora sa...

Gud vad häftigt! Jag önskar själv att jag varit så långt :) Du är duktig!! Jag hoppas också ni får en underbar vecka i solen och värmen! KRAM!

Guldkryckan sa...

Bravo...heja heja...kram!!! :)