söndag 27 november 2011

Wiiihi! Jag är överviktig!!!!

Jorå så att!


Pian var o vägde sig idag! Tror bestämt att förra veckans invägning var full av vätska eller nåt efter semestern.  Ett hekto ner förra gången var jag ju riktigt nöjd med eftersom jag kände mig himla svullen!

Den här veckan har jag ätit precis som vanligt men ingen semesteralkohol. Bara lite glögg och god buffé igårkväll!
Jajaja, jag ska tala om vad vågen stod på... 



Jag har minsann halkat ner UNDER BMI 30! Närmare bestämt BMI 29,1!!!
Mellan bmi, 25,1 och 30 ligger man på Övervikt alltså,.. Över 30... fetma... och BMI 25 och under det är Normalvikt!
Fast jag känner mig faktiskt himla fin redan!

Jag hade minskat FEM cm i midjemått sedan förra veckan! FEM fcking cm! Helt galet!!!
Bara det att HA en midja är såå coolt!




Idag vägde jag ÅTTIOFEM, ett! Helt tokigt! 85,1 kilo! I juli vägde jag 115 kilo! Och för ett år sedan 122kilo!
Det är såå härligt!
Att jag mår illa ibland när jag ätit för mycket fett eller socker står jag gärna ut med! Det är bara bra att kroppen säger ifrån om man halkar in på fel bana!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig är du!!// SIS

Anonym sa...

Testar att kommentera! Tack sis! Och hoppas Jenny kan kommentera nu! Såå tradit när det strular!

Jenny R sa...

Duktig du är. Verkar gå väldigt bra, du är hur snygg som helst:) kram Jenny R

Guldkryckan sa...

Ett satans stort grattis...du är som jag skrivit tidigare BÄST...!

Ha de fint Pia :)