söndag 1 januari 2012

Hoho!!! Vem där!???

Hej där ute i mörkret!
Hoppas ni har haft en härliger nyårsafton!
Det hade jag!
Först mys med hunken, kaffe hos sötaste svägerskan, sen lämnade jag av dottern i Malmö... Sen for jag ut till Asmundtorp. En kopp glögg med Kristian, Anette och Tobbe... 

Därefter for jag bort till Ekelöfs på Nissebo och blev bjuden på svingod mat! Oxfile med potatisgratäng, svamp, bacon och grönpepparsås! MUMS!!!


Här hade jag tänkt lägga in lite käcka bilder... men sladden mellan telefon och dator är nu ohjälpligt slut... Förmodligen kattbiten... Måste skaffa mig en nu sladd!


Sedan vid tolvslaget stack jag ner till Jessica Dennis och barnen. Sara, Stefan och Marwin var också där. Vi var ute och tände tomtebloss kramades och tittade på fyrverkerier! Mys!


sedan var jag borta hos darlingen och Sasha en sväng... innan jag drog till Malmö och hämtade dotra min!


Ja förresten... vem där!?
det är såklart roligt att skriva blogg för sin egen skull... man kan gå tillbaka och läsa... 
Men jag vet ju att jag har ett antal vänner som läser också... Men vem!?
Jenny, Jenny och Micke! Tack för alla goa kommentarer! Och flera av er andra också!
MERA KOMMENTARER! De gör att man vill fortsätta skriva!!!



Skriver mer sen... Men det inlägget måste ha V Ä L D I G T stora BOKSTÄVER i Rubriken!!!

5 kommentarer:

Jenny R sa...

Herregud vad du for runt igår. Själv hade vi en supermysig nyår hemma med vänner. God mat bästa vänner och många skratt. Tyvärr slutade den med att en väns dotter fick en raket i ansiktet så det blev ambulans och 8 stygn i pannan. Tur i oturen. Det kunde ju tagit mycket värre... Kramis

Pia Paradis sa...

Men usch stackare vilket slut på året för henne! men som sagt, det kunde blivit mycket värre!
Ja jag skulle ju ändå vara nykter o köra, och Ingemar satt hemma med livrädd hund. Så jag passade på att fira en himla trevlig, men annorlunda nyår!

Johanssonskan sa...

Gott nytt tvåtusentolv Pia !
Det blev supermeny med massa bubbel i Möööööörarp för min del igår. Jättetrevligt :-)
oh... hemskt detdär med raketen Jenny...
Massor med kramar ! Vi ses säkert snart :-D

Jenny R sa...

Japp, det var fel på en "tårta" 36 uppskjut skulle det vara. Första gick rakt upp sen välte den och for rakt ut och på en liten tjej. Ren olyckshändelse. Den stod på plan mark så något fel måste det varit på den...:(

Pia Paradis sa...

Jaa! Hoppas vi ses snart Åsan! Villl ju veta ALLT om Indienresan och hur det är med dig!
Kramis