torsdag 12 januari 2012

Fett-antabus!

Jodå, som ett brev på posten kom då min fribiljett till en helnatt på toa!

Hur du lyckas med denna bedrift:
1. Gör en GBP operation!
2. inbilla dig själv att där nästan inte finns fett i en smörgåstårta på 70-årskalaset...
3. Ät en redig bit delicious smörgåstårta...
4. Tillbringa tre timmar på kalaset kämpande mot oljudet i magen och fjärtarna som pockar på.
(OBS... Efter tre timmar till.... Undvik att fisa...)
5. Ta din fribiljett... En tidning eller en bok... En iPhone ... Och inse faktum...
DU KAN INTE FETA IN SMÖRGÅSTÅRTA...
Din mage vill inte ha det!!!
SÄTT DIG PÅ TOA, OCH STANNA DÄR!

Precis som när en alkoholberoende tar antabus och ändå dricker... Blir sjuk...
Så blir jag tvärkass i magen om jag äter en massa fett!

Och...

Om jag äter för mycket socker... Swish
Då dumpar jag!
Kolla gärna min beskrivning om dumpning... Ska finnas i oktober!
Om inte så lovar jag förklara vad det är imorgon!

Idag har en kär vän legat på operationsbordet, och har i detta nu börjat sin resa till ett smalare och mera hälsosamt liv!
Grattis vännen o välkommen i gänget! <3

1 kommentar:

Guldkryckan sa...

Ja...fan...har en bekant som genomgått samma grej...så jag känner ju till lite om det..!

Önskar dig en superb dag iallafall :)