söndag 1 januari 2012

Minus FYRTIO KILO!!!!

Ja kan ni fatta!? Sedan jag fick in remissen har jag alltså gått ner 82% av min övervikt!
Jag hade 49 kilos övervikt, och FYRTIO av dom har jag tappat nu!
Helt j-la galet!

Men jag är så himla glad!'
Och imorgon SKA jag ringa och försöka få en tid till sjukgymnasten så att jag kan få tränat upp lite muskler i mager och rygg så den där slutar värka så in i bubblan!

Ett BMI på 25 är ju det jag mäter efter som mål! Inte för att jag är säker på att jag kommer vilja väga så lite som 73 kilo i framtiden, men det skulle vara så skoj att verkligen ha ett bmi som NORMALVIKTIG!




Tydligen är det så att vissa inte KAN kommentera i min blogg ibland!
Mycket frustrerande, då jag inte vet vad som är fel!

Kram på er alla så länge!
Pian

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow!!!
Så coolt!!!

//Jenny