fredag 30 december 2011

Ännu ett fenomen!

Minns ni det där med att "promenera inuti jenasen"!? 
Nu kan jag fanimej promenera inuti många av mina gamla leggings o tights!
Fattar inte att jag snart har tappat 40 kilo sen maxvikt! FYRTIO KILO! 



Här kommer ännu en grej som alla ni som varit tjocka kanske kan relatera till... 
Många gånger när jag sitter på min pall i köket eller någon annanstans... sitter man liksom med knäna ihop... Och så är det lätt att man lägger till exempel sin älskade telefon (I mitt fall iPhonen) där på låren liksom...


Gissa om det funkar nu!?



Inte såå bra kan jag säga! Min stackars telefon trillar allt som oftast i golvet!
Dagens i-landsproblem... Jag MÅSTE lära mig att låren inte går ihop längre!

Ha nu en underbar nyår gott folk!

Kram
Pia




1 kommentar:

Jenny Penny sa...

Men vilket angenämt problem!!!

Du är så fin Pia! <3