måndag 26 december 2011

Jodå! Jag är kvar!

Hej alla sötnosar, hoppas att ni har haft en härliger jul!
Det har jag! Julmiddaag hos mamma o pappa i Häljarp på lillejulafton, och i Munkebäck på julafton! 

Köttbullar, prinskorv skinka o brunkål... Jadå, allt gick ner... Men bara litegrann av vart! Så perfekt som det kan bli. Jag kan smaka allt jag vill och blir mätt på en tiondel av vad många av er andra äter. 




Och idag var det äntligen slut på alla julbord på Johans jobb och vi lyckades få en liten vägningsdate!

Tre veckor sedan är det som vi vägde oss sist. Efter all julmat och gotter hade jag inte räknat med någon speciell viktnedgång... Men, jojomensan...
Idag hade jag gått ner 2,1 kilo... vilket ger en Pia-vikt på 82,7 kilo idag!
ÄTTITVÅ!  Haha! Helt galet!



Jessica tog lite foton på mig på julafton... så jag lägger upp sen när jag får dom! Hehe!

På julafton hade jag en klänning som jag använde senast när vi flyttade till Stormgatan... Nej det var på tranchellsgatan... Alltså i början av 90-talet!
Har försökt pracka på mina töser den... Men den är ju inget speciellt... bara en slät svart klänning... Men av någon anledning har den hängt med i alla flyttar och genom alla kilon! Dock hängandes i garderoben så klart!



Nej, nu ska jag inte tjöta mer!
Och TACK för alla söta kommentarer! Puss på nosen!




2 kommentarer:

Jenny R sa...

Har saknat din blogg så jag blev så glad när jag såg att du inte slutat med den. Blev lite orolig där ett tag...:) önskar dig och din fina familj en god fortsättning och Ett Gott Nytt År!! Puss o kram

Jenny Penny sa...

Nästa år då jäklar aka jag äta julbord och inte alls bada i röda havet!!!
Nu saknar jag massa julmat jue...