lördag 5 maj 2012

Wiiihooo! KOLLA min Ticker!!!


Ja kolla här nere! Fattar ni! Jag är NORMAL-f-ing-viktig!!!
Förvisso har jag 9 hg kvar till BMI 25 enligt vad jag har räknat ut i HELA kilon, men enligt BMI-mätaren är även 73,9 kilo ett BMI på 25!

Helt galet!!! ;o)

Ca 120kg Pia
Kan inte riktigt greppa det! för ett år sedan vägde jag över 120 kilo... Och nu 73! Jag kan bara säga att det här är bland det bästa jag har gjort för mig själv!
Jag borde faktiskt fira det här på något sätt!!!

Här väger jag BARA 109, strax innan operationen!




Och nu i torsdags på jobb...

Och igår när jag skulle på bröllop!


Jag är så himla tacksam för att jag fått den här chansen till ett hälsosammare och lättare liv!
Trallala! 
Skoj att ni vill läsa... men en liiiten kommentar kunde ju varit sköj!
Tack Jennyvännen! <3








4 kommentarer:

Jenny R sa...

Helt otroligt. Du har alltid varit min fina Pia oavsett men shit vad snygg du har blivit!!! Hoppas du mår så mycket bättre nu. Kan bara säga. Ett stort GRATTIS till dig:)

Anonym sa...

Inte klokt vad du blivit smal.. Jättefin är du..
Hade jag vågat så skulle jag gjort precis detsamma..men jag har hört om en del skräckscenarion oxå så jag får väl dras med mina "trivselkilon" ett tag till..
Goa kramar Yvonne E

Anonym sa...

Vilken jävla resa!!!! ;-)

Du är så otroligt fin <3

Kram
//Jenpa

Anonym sa...

OMG så smal du har blivit, jättefin! Nu speglar utsidan den fina insidan ju! Kram Marie