torsdag 1 mars 2012

Tillbaka från tårtornas värld... tillfälligt åtmminstone!

Ja hujeda mig vilken massa tårtande det varit på sistone!
I prrincip all tid har gått åt till det. kan erkänna för Dig att jag är lindrigt trött på tårtor nu och tar inte flerr beställningar på ett tag. Har jag tur så blir min första lediga helg  i år den 31 mars!
Det är roligt, men kan bli för mycket BARA tårtor!









Fyllt år har jag ju också gjort! Och så klart firades den 45e knappen med sång, dans, god mat, dricka och karaoke!
Och hur går det då med vikt och allt!


Jo förutom att jag har haft..... varningg för känsliga läsare... diarreer i två veckor, vilket är duktigt jobbigt...  så har det gått fint.
Jag står ganska still nu, men mår finemang, och har ju just firat ett halvår som opereerad.
Två gånger har jag fått gå och lämna en massa blodprover. Har fått besked på att de första var fina, meen de senare vet jag inte ännu.


Jag börjar undra om kanske medicinerna kan ha något att göra med mina sprutlackeringar...?





De tabletter som läkaren har ordinerat varje dag är... B12, kalk, multivitamin kvinna... verkar ju inte vaara något konstigt...
Därutöver tar jag sedan i juni... Silica - två tabletter om dan... mest för att inte tappa allt hår... fast jag tappar drivor av hår ändå! :o(
Sen tar jag en extra D-vitamin om dagen, mest för att jag läst att det ska vara så himla bra!


Tjo och hej
leverpastej:
Skrev detta häromdan, men glömde publicera!
Måste bara börja på nytt inlägg idag!

Wiiihiiiooo


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en fantastiskt roliga fest!
God mat...

MAssa kramar till fina dig

//Jenny