fredag 3 februari 2012

Åh, ljuva SJUTTIOTAL!

Ja efter att ha stått nästan stilla i några veckor, så har jag äntligen varit nere under det magiska nollestrecket mellan 70 och 80-talet!
Idag vägde jag 79,5! Nu är jag nog på den här sidan strecket för att stanna!
Härligt!



Och i tisdags tog jag min själ mod till mig och RINGDE SJUKGYMNASTEN! Äääntligen!
... för att få veta att hon inte jobbade i tisdags... så jag skulle ringa i onsdags istället då Marie skulle vara på plats... Suck... 

Nu ska jag båd ebli färdig till att ringa _ OCH det ska infalla på en onsdag!
Hatar min telefonfobi! Verkligen!

Jaja! Annars är det mest tårttillverkning som händer här!



Förutom en tur till Ullared igår!


Massa kram!
Pia



6 kommentarer:

Guldkryckan sa...

Svårt med telefoner jag med...ren terror nästan...burr.

Ullared? Jo...har lovat mig på ett besök där när det närmar sig våren...hatar stället...men detta ska övervinnas....kanske ;)

Ha de fint :)

sara sa...

Konstigt det där? Min vikt har också börjat röra på sig, vi går hand i hand nu! Vad roligt och häftigt att vara under 80! Och var fin du är i din dress!

Kram

Anonym sa...

Du r så duktig!!!
Kram
//Jenny

Anonym sa...

Jag ser att du har köpt en ny onepice eller hur det nu stavas. Du kan ju alltid tälta i din gamla i sommar:) duktiga fina Pia. Puss i kram Jenny R

Anonym sa...

Men herre Gud vad smal och snärt du blivit.. Själv har jag kommit ner på BMI 27.. nu går det saktare att tappa men super nöjd. =)
DU måste lägga in fler bilder på dina tårtverk..

// din säng kompis från lund

Pia Paradis sa...

Hihi! Tack för alla kommentarer! Sängkompis från Lund!? Nu blir jag ju nyfiken! Haha! Kram på er alla!